regulator

 model regulatora wysokociśnieniowego. Chodzi o regulator honeywell D06FH 5/4. Słyszałem, że jest bardziej wytrzymały niż wszystkie standardowe regulatory, ale nigdzie nie mogę go dostać? Czy muszę bezpośrednio kontaktować się z producentem czy znacie może jakąś hurtownię na śląsku gdzie mógłbym coś takiego dostać model regulatora wysokociśnieniowego. Chodzi o regulator honeywell D06FH 5/4. Słyszałem, że jest bardziej wytrzymały niż wszystkie standardowe regulatory, ale nigdzie nie mogę go dostać? Czy muszę bezpośrednio kontaktować się z producentem czy znacie może jakąś hurtownię na śląsku gdzie mógłbym coś takiego dostaćb.dobry pomysł , nie wielu inwestorów na to się decyduje bo instalatorzy poprostu się nie znają na tym .Jest super rozwiązanie .I potwierdzam ,że działa w 100% ,bo sam tak zrobiłem i nikogo o poradę nie pytałem .Jest to dość proste rozwiązanie .Jeżeli macie już wylewkę to przed położeniem terakoty ,a raczej w trakcie jej układania połóżcie matę elektryczną w miejscach wszędzie tam gdzie jest miejsce.Przyda się również czujnik temp podłogi .Ja mam dwa i steruję temperaturą podłogi z regulatora ogrzewania elektrycznego ,a drugi wskazuje mi temp pomieszczenia łazienki .Czyli wiem co się dzieje na podłodze jak jest włączone ogrzewanie c.o. wodne i widzę jak jest włączone ogrzewanie elektryczne właśnie wtedy kiedy nie ma potrzeby włączanie całego ogrzewania domu.
Ustawiam np temp 22 st na podłodze i mam letnią podłogę w łazience i super komfort odczuwalnej temp.Więc polecam.Jeżeli wszystko będzie prawidłowo wykonane będziecie b.zadowoleni.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

wyprawa

została wyzwolona

decyzja